Sitges estarà present a la WTM amb l'objectiu de consolidar el seu lideratge turístic

L’Agència de Promoció Turisme de Sitges presentarà l’oferta turística de Sitges a la World Travel Market (WTM), a Londres, una de les fires turístiques més importants del món que se celebra del 2 al 5 de novembre. El mercat britànic és el principal mercat emissor de turisme estranger a Sitges.


Sitges arriba a la World Travel Market, la fira turística més important a nivell internacional, amb l’objectiu clar de reforçar la seva oferta al mercat britànic, el primer mercat emissor de turisme estranger. Els principals eixos promocionals de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges per incentivar els viatges dels mercat britànic seran aquest any el turisme cultural, l’actiu, el gastronòmic, el turisme esportiu i els esdeveniments. L’aposta és diversificar l’oferta i oferir una experiència diferencial  i personalitzada al turista britànic al llarg de tot l’ any a través de la campanya Sitgesanytime.

 

L’Alcalde de Sitges i Diputat de Turisme de la Diputació de Barcelona, Miquel Forns, i la regidora de Turisme, Aurora Carbonell, encapçalen la delegació sitgetana que ja ha tancat reunions amb representants d’institucions públiques, operadors turístics i premsa amb la finalitat de presentar els productes i els serveis turístics del municipi. La regidora de Turisme ha explicat que “el mercat britànic és un mercat molt fidel que volem seguir potenciant. La presència de Sitges a la World Travel Market ens permet establir sinergies i col•laboracions amb professionals del sector per a reforçar  la marca Sitges”.

 

En el marc de la WTM es presenta també l’oferta gastronòmica catalana a empreses catalanes i operadors del mercat anglès en un sopar català que comptarà amb l’assistència de professionals dels sectors turístics britànic i català.

 

La WTM reuneix anualment representants de 200 països i rep la visita de 50.000 professionals de la indústria turística d’arreu del món. L’ Agència de Promoció Turisme de Sitges hi participa conjuntament amb l’Agència Catalana de Turisme i la Diputació de Barcelona sota el lema “Barcelona is much more”.

 

Regne Unit, segon mercat emissor per Catalunya

 

Segons dades de l’Agència Catalana de Turisme, Catalunya és la segona destinació pels turistes del Regne Unit amb l’11% del total de pernoctacions dels estrangers a Catalunya. Entre els productes més demandats es troben el sol i platja, els City breaks, el turisme familiar i el turisme de reunions. El 86% dels viatges realitzats pels turistes britànics a Catalunya és per oci.

 

El turisme britànic ha augmentat en els dos últims anys i tot indica que aquesta tendència es mantindrà fins al 2016.





ÚLTIMES NOTÍCIES

Arriba la tercera edició del Winter Market Sitges amb més expositors

12.12.2017

Arriba la tercera edició del Winter Market Sitges amb més expositors
Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

09.11.2017

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic
Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

07.11.2017

Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

23.10.2017

Sitges estreny els llaços d’unió amb Irlanda

AGENDA

Blue Subur Market
Fins a 10.12.2017
Blue Subur Market
Mercats • Música
Winter Market Sitges
Fins a 17.12.2017
Winter Market Sitges
Festes i activitats • Mercats
L`Hora del Conte
15.12.2017
L`Hora del Conte
Activitats infantils
Arriba la tercera edició del Winter Market Sitges amb més expositors

ÚLTIMES NOTÍCIES

Arriba la tercera edició del Winter Market Sitges amb més expositors


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Winter Market Sitges

AGENDA

Winter Market Sitges

Dic 13