Sitges potencia el mercat nacional i internacional a FITUR

La destinació de Sitges està present  un any més a FITUR, la Fira Internacional de turisme que té lloc a Madrid del 20 al 24 de gener. Es tracta d’un punt de trobada entre institucions, empreses operadores, allotjaments, agències de viatges i professionals del turisme arreu del món.

 

Amb l'objectiu de potenciar la promoció internacional i nacional de la destinació, Sitges arriba de la mà de la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges a la 36èna edició de la Fira Internacional de Turisme (FITUR) que se celebra a Madrid del 20 al 24 de gener. FITUR, la primera acció del calendari de promocions a l’Estat Espanyol, s’adreça tant al públic professional com al públic final durant el cap de setmana.

 

En el marc de FITUR Sitges treballa per potenciar els segments de turisme de sol i platja, familiar, esportiu, gastronòmic, cultural i mítings-reunions juntament amb els esdeveniments, productes i serveis  turístics que ofereix la destinació. Una altra línia de treball durant la fira, són les accions adreçades al mercat nacional. La temporada passada va ser el primer mercat que va visitar Sitges amb un 25’7%.

 

La delegació sitgetana, encapçalada per l’Alcalde de Sitges, Miquel Forns; la regidora de Turisme, Aurora Carbonell; i el regidor responsable de Relacions Institucionals, Josep Moliné, viatja a Madrid amb l’objectiu de planificar accions de promoció turística en el marc de la fira i mantenir reunions amb el Ministeri de Costes per treballar sobre el pla d’actuació a les platges de Sitges. També s’han concertat reunions de treball amb representants d’oficines de Turespaña, l’Agència Catalana de Turisme, Diputació de Barcelona, operadors turístics i premsa per ampliar les accions enfocades al mercat nacional i internacional.

 

La regidora de Turisme i Platges, Aurora Carbonell explica que “amb Fitur encetem les accions promocionals al mercat nacional potenciant els recursos, amb polítiques de sostenibilitat i donant a conèixer el calendari d’esdeveniments que tindran lloc a Sitges al llarg del 2016 amb la finalitat d’atraure visitants i desestacionalitzar la demanda”.

 

L'any passat FITUR va assolir rècord de participació amb 125.000 professionals de 140 països i 230.000 visitants, xifres que posicionen la fira com una plataforma de negocis imprescindible en el sector del turisme.





ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

09.11.2017

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic
Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

07.11.2017

Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

23.10.2017

Sitges estreny els llaços d’unió amb Irlanda
La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

06.10.2017

La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

AGENDA

Exposició: `African Photography´ de Miquel Arnal i Fran Martí
Fins a 03.12.2017
Exposició: `African Photography´ de Miquel Arnal i Fran Martí
Activitats culturals
L´Hora del Conte
24.11.2017
L´Hora del Conte
Activitats culturals • Activitats infantils
20ª Nit de Premis Sitges
24.11.2017
20ª Nit de Premis Sitges
Festes i activitats
Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Sitges Tapa a Tapa

AGENDA

Sitges Tapa a Tapa

Nov 23