El Sitges Next presenta set categories que premiaran la innovació en comunicació

El Sitges Next 2016, Festival d’Innovació en Comunicació i New Media, se celebrarà els dies 29 i 30 d’abril. El Sitges Next 2016 es presenta amb l’eslògan Awarding the clichés of the future, today.

 

Les set categories del Sitges Next són Estratègia i Creativitat, Continguts, Data i Tecnologia, New Media, What’s Next i Talent. També hi haurà el Gran Premi Sitges Next a la campanya o projecte més innovador. Cadascuna de les categories està estructurada en diferents subcategories, que permeten segmentar el concurs en funció dels continguts de les campanyes o les seves adaptacions i processos.

 

Els premis del Sitges Next recullen la filosofia que identifica el Festival com a plataforma de presentació i exposició dels treballs més innovadors en l’àmbit de la comunicació, tant en el terreny de les idees i el missatge com en les formes, les estratègies i els processos per a comunicar-los.

 

A més del concurs, Sitges Next presenta un programa de ponències, presentacions, workshops i instal•lacions. L’any passat, en l’edició 0 del Festival, va comptar amb la participació de Jessica Walsh & Timothy Goodman, Digital Kitchen, Cocolab, Felipe Carvalho, Hungry Castle, Brossmind, Mucho i Mau Morgó, que va crear els títols de crèdit del festival.

 

El termini de presentació de les peces s’obre el proper 8 de març i es tancarà el 14 d’abril. Totes les campanyes s’inscriuran a través de la pàgina web del festival www.sitgesnext.com. Els preus de participació de cada peça és de 75 euros i en el cas que se’n presentin quatre, la darrera sortiria de franc. 

 

El Festival va néixer el 2015 amb la voluntat d’esdevenir una cita indispensable per als amants de la comunicació, els talents emergents, l’emprenedoria en new media i la nova societat dels mitjans, de la qual en formem part. El Festival permet cobrir, al mateix temps, el buit que existeix a Catalunya en festivals de publicitat i aprofitant les sinergies i capacitats que ofereix Sitges com a seu del Festival de Cinema i d’una quinzena de festivals culturals de diferent ordre.
Sitges Next està organitzat per l’Ajuntament de Sitges i compta amb un consell assessor integrat per l’Institut Català de les Empreses Culturals, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l’Associació Empresarial de Publicitat, la Mobile World Capital, la Facultat Blanquerna de la Universitat Ramon Llull i l’Institut Català d’Empreses Culturals, amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals com a empresa associada.


 





ÚLTIMES NOTÍCIES

60è Ral·li Internacional de Cotxes d

23.02.2018

60è Ral·li Internacional de Cotxes d'Època Barcelona-Sitges: una nova fita
Els Museus de Sitges presenten la seva programació per a les festes nadalenques

18.12.2017

Els Museus de Sitges presenten la seva programació per a les festes nadalenques
Arriba la tercera edició del Winter Market Sitges amb més expositors

12.12.2017

Arriba la tercera edició del Winter Market Sitges amb més expositors
Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

09.11.2017

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

AGENDA

L`Hora del Conte
23.02.2018
L`Hora del Conte
Activitats culturals • Activitats infantils
Mercat de la Terra Slow Food
03.03.2018
Mercat de la Terra Slow Food
Gastronomia • Mercats • Activitats infantils • Activitats solidàries i sostenibles
60è Ral.li Internacional de Cotxes d’Època
Fins a 04.03.2018
60è Ral.li Internacional de Cotxes d’Època
Festes i activitats
60è Ral·li Internacional de Cotxes d

ÚLTIMES NOTÍCIES

60è Ral·li Internacional de Cotxes d'Època Barcelona-Sitges: una nova fita


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

60è Ral.li Internacional de Cotxes d’Època

AGENDA

60è Ral.li Internacional de Cotxes d’Època

Feb 24