El Sitges Next presenta set categories que premiaran la innovació en comunicació

El Sitges Next 2016, Festival d’Innovació en Comunicació i New Media, se celebrarà els dies 29 i 30 d’abril. El Sitges Next 2016 es presenta amb l’eslògan Awarding the clichés of the future, today.

 

Les set categories del Sitges Next són Estratègia i Creativitat, Continguts, Data i Tecnologia, New Media, What’s Next i Talent. També hi haurà el Gran Premi Sitges Next a la campanya o projecte més innovador. Cadascuna de les categories està estructurada en diferents subcategories, que permeten segmentar el concurs en funció dels continguts de les campanyes o les seves adaptacions i processos.

 

Els premis del Sitges Next recullen la filosofia que identifica el Festival com a plataforma de presentació i exposició dels treballs més innovadors en l’àmbit de la comunicació, tant en el terreny de les idees i el missatge com en les formes, les estratègies i els processos per a comunicar-los.

 

A més del concurs, Sitges Next presenta un programa de ponències, presentacions, workshops i instal•lacions. L’any passat, en l’edició 0 del Festival, va comptar amb la participació de Jessica Walsh & Timothy Goodman, Digital Kitchen, Cocolab, Felipe Carvalho, Hungry Castle, Brossmind, Mucho i Mau Morgó, que va crear els títols de crèdit del festival.

 

El termini de presentació de les peces s’obre el proper 8 de març i es tancarà el 14 d’abril. Totes les campanyes s’inscriuran a través de la pàgina web del festival www.sitgesnext.com. Els preus de participació de cada peça és de 75 euros i en el cas que se’n presentin quatre, la darrera sortiria de franc. 

 

El Festival va néixer el 2015 amb la voluntat d’esdevenir una cita indispensable per als amants de la comunicació, els talents emergents, l’emprenedoria en new media i la nova societat dels mitjans, de la qual en formem part. El Festival permet cobrir, al mateix temps, el buit que existeix a Catalunya en festivals de publicitat i aprofitant les sinergies i capacitats que ofereix Sitges com a seu del Festival de Cinema i d’una quinzena de festivals culturals de diferent ordre.
Sitges Next està organitzat per l’Ajuntament de Sitges i compta amb un consell assessor integrat per l’Institut Català de les Empreses Culturals, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l’Associació Empresarial de Publicitat, la Mobile World Capital, la Facultat Blanquerna de la Universitat Ramon Llull i l’Institut Català d’Empreses Culturals, amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals com a empresa associada.


 





ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

09.11.2017

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic
Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

07.11.2017

Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

23.10.2017

Sitges estreny els llaços d’unió amb Irlanda
La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

06.10.2017

La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

AGENDA

Exposició: `African Photography´ de Miquel Arnal i Fran Martí
Fins a 03.12.2017
Exposició: `African Photography´ de Miquel Arnal i Fran Martí
Activitats culturals
Sitges Tapa a Tapa
Fins a 03.12.2017
Sitges Tapa a Tapa
Gastronomia
L´Hora del Conte
24.11.2017
L´Hora del Conte
Activitats culturals • Activitats infantils
Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Palau de Maricel

AGENDA

Palau de Maricel

Nov 20