Sitges tanca a Berlín la promoció per consolidar el turisme alemany

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges participa fins el proper diumenge a la fira ITB de Berlín,  un dels salons de turisme, junt amb el de Londres, amb més projecció internacional. Durant aquests dies s’han establert reunions amb touroperadors, agències de viatge, premsa i bloggers especialitzats.

La delegació sitgetana que ha viatjat a Berlín per participar a la Fira ITB ha establert reunions amb touroperadors, agències de viatge, premsa i bloggers especialitzats. Una de les trobades ha estat amb el Centre de Promoció Turística de l’Agència Catalana a Alemanya per pactar la presència de Sitges a les xarxes socials, i tancar viatges de premsa i operadors a Sitges. Com accions derivades de la Fira cal destacar també la programació de viatges amb bloggers alemanys per difondre l’oferta de Sitges en general i donar a conèixer el calendari d’esdeveniments i festes locals. També s’ha treballat amb touroperadors alemanys per promocionar el segment de golf i s’ha establert una visita al mes de maig per mostrar les instal•lacions del Club de Golf Terramar i l’oferta hotelera.
 

 

L'alcalde de Sitges, Miquel Forns, ha destacat que “el fet que Sitges treballi per a l’obtenció del certificat de Turisme responsable Biosphere ha estat clau per oferir garanties als operadors i  turistes alemanys envers l’elecció de la destinació per als seus programes i viatges”. Per la seva banda, la regidora de Turisme, Aurora Carbonell, ha recordat que Alemanya “és un dels principals mercats turístics estrangers a Catalunya i el tercer mercat internacional emissor per Sitges. Per això aquesta Fira constitueix una acció prioritària per a la promoció i difusió de l'oferta turística de la destinació”.
 

El públic objectiu és el familiar, grups, individuals, sènior i també turisme de negocis. El client alemany està considerat com un dels que més valoren els aspectes de sostenibilitat, una línia prioritària per l’Ajuntament de Sitges que treballa per l’obtenció del certificat Biosphere.
 

L'oferta turística de Sitges s’ha presentat a l'estand de l'Agència Catalana de Turisme, sota el paraigües de la Diputació de Barcelona amb el lema de "Barcelona és molt més" ("Barcelona ist viel mehr").

 





ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

09.11.2017

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic
Antonio Banderas roda a Sitges ¬ĎGenius¬í, la s√®rie de televisi√≥ en qu√® interpreta a Picasso

07.11.2017

Antonio Banderas roda a Sitges ¬ĎGenius¬í, la s√®rie de televisi√≥ en qu√® interpreta a Picasso

23.10.2017

Sitges estreny els llaços d’unió amb Irlanda
La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

06.10.2017

La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

AGENDA

Exposici√≥: `African Photography¬ī de Miquel Arnal i Fran Mart√≠
Fins a 03.12.2017
Exposici√≥: `African Photography¬ī de Miquel Arnal i Fran Mart√≠
Activitats culturals
Sitges Tapa a Tapa
Fins a 03.12.2017
Sitges Tapa a Tapa
Gastronomia
L¬īHora del Conte
24.11.2017
L¬īHora del Conte
Activitats culturals • Activitats infantils
Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Palau de Maricel

AGENDA

Palau de Maricel

Nov 20