Sitges reforça la seva marca a la WTM

La World Travel Market té lloc del 7 al 9 de novembre a Londres. Es tracta d’una de les fires turístiques professionals més importants del món.


Els serveis de turisme de l’Ajuntament de Sitges presentaran l’oferta turística del municipi a la World Travel Market (WTM), una de les fires turístiques professionals més rellevants del món que se celebra del 7 al 9 de novembre a Londres. En els tres dies es mantindran reunions, que han estat prèviament tancades, amb agències, mitjans de comunicació i touroperadors britànics. Sitges estarà present a la fira a l’estand de Catalunya sota el paraigua de Diputació de Barcelona amb el lema “Barcelona is much more”. Durant la fira, amb 5.000 expositors de 182 països d’arreu del món, s’espera rebre l’assistència de més de 50.000 professionals del sector turístic. En el transcurs de la fira hi ha programats més de 80 esdeveniments entre seminaris, conferències i sessions de Networking.

 

La regidoria de Turisme persegueix amb en aquest certamen incentivar, potenciar i reforçar l’oferta de Sitges al mercat britànic i augmentar els viatges del mercat britànic potenciant el turisme cultural, gastronòmic, de negocis, esdeveniments i esportiu. Per a la regidora de Promoció Econòmica, Turisme i Platges, Aurora Carbonell, “des de la regidoria el nostre principal objectiu és desestacionalizar la demanda amb un ventall d’experiències que permetin gaudir de Sitges al llarg de tot l’any. Fires com la WTM ens permeten, a més, conèixer de primera mà canvis en el mercat britànic per atendre les seves demandes i detectar noves oportunitats per la marca Sitges”.

 

El perfil de turista britànic té predilecció pel turisme de sol i platja seguit dels City breaks (estades curtes), productes on Sitges ocupa un especial protagonisme a la província de Barcelona.

 

El mercat britànic és el principal mercat emissor de turisme estranger a Sitges. Segons dades estadístiques de Turisme de Catalunya, el turista britànic viatja tot l’any i més de la meitat de les reserves es fan on-line. La majoria de compres es fan a través de l’ordinador, seguit de la tableta i el mòbil. Sitges, segons l’estudi de la Diputació de Barcelona del 2015, és la destinació més TIC de la província de Barcelona.

 

Altres accions promocionals


Sitges ha estat aquesta setmana passada a Londres a la jornada Spain Mice Destination per presentar l’oferta de turisme de reunions a 20 de les principals agències de la ciutat. En el marc d’aquesta acció 15 destinacions van participar en un esdeveniment, organitzat per Spain CB i oficina espanyola de turisme, que va servir per establir vincles de col·laboració. A la jornada van estar presents, Sitges, Barcelona, Madrid, Sevilla, Alacant, Sant Sebastian, Santander, Bilbao, Tenerife, Eivissa, Saragossa, Benidorm i Elx.

 

Al llarg del 2016 els serveis de Turisme de l’Ajuntament han treballat per reforçar i potenciar el turisme britànic a la destinació. Entre les accions promocionals, destaquen viatges de premsa, viatges de familiarització amb operadors turístics i workshops. Precisament, Sitges ha participat recentment en un Workshop celebrat també a Londres enfocat a multiproducte on es van atendre un total de 19 operadors turístics.

 


 





ÚLTIMES NOTÍCIES

El Sitgestiu programa més de 60 propostes culturals per als mesos de juliol i agost

10.07.2018

El Sitgestiu programa més de 60 propostes culturals per als mesos de juliol i agost
Tot a punt per a les festes del Corpus 2018

25.05.2018

Tot a punt per a les festes del Corpus 2018
6ª Setmana de la Malvasia de Sitges

11.05.2018

6ª Setmana de la Malvasia de Sitges
Sitges Tapa a Tapa 2018

17.04.2018

Sitges Tapa a Tapa 2018

AGENDA

El Sitgestiu programa més de 60 propostes culturals per als mesos de juliol i agost

ÚLTIMES NOTÍCIES

El Sitgestiu programa més de 60 propostes culturals per als mesos de juliol i agost


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Festa de la Mare de Déu del Carme

AGENDA

Festa de la Mare de Déu del Carme

Jul 16