Sitges, una de les marques presents a FITUR

La Fira Internacional de turisme més important d’Espanya ha obert avui les portes i finalitzarà diumenge.

 

La 37a edició de Fitur, la Fira de Turisme Internacional, s’ha inaugurat avui dimecres a Madrid i s’allargarà fins el diumenge 22. Es tracta de la trobada dels professionals del turisme més important de l’estat on es defineixen les línies de treball, estratègies i aliances empresarials. L’alcalde de Sitges i diputat de Turisme, Miquel Forns, i la regidora de Promoció Econòmica, han assistit al certamen amb l’objectiu enguany de reforçar la marca turística de Sitges i establir vies de col•laboració amb altres institucions i empreses.

 

Durant el saló es troben representants institucionals, empreses operadores, hotels, agències de viatges, consultories i experts en la gestió i desenvolupament turístic internacional.

 

Fitur 2016 va registrar un total de 232.000 participants de 164 països, un 5% més respecte l’edició anterior. Del total de visitants, 125.000 corresponien a professionals del sector. També es va tancar amb 4.300 mitjans de comunicació acreditats i 7.200 periodistes.

 

Sitges estarà present durant aquests dies a Madrid a l’estant de l’Agència Catalunya de Turisme de 900 m2 sota la marca de Costa de Barcelona. En aquest espai es presenta la diversitat d’experiències pensades per als turistes que ofereixen el conjunt de les destinacions participants i les novetats de les marques turístiques. Sota Catalunya, és casa teva els visitants a Fitur podran veure imatges de grans dimensions que fan referència als 5 sentits.

 

Aquest és l’any del turisme Sostenible i per aquest motiu es treballarà la sostenibilitat com a valor transversal del model turístic de Catalunya potenciant un model de turisme
ambientalment sostenible, socialment inclusiu i universalment accesible. En aquest sentit, Sitges potencia la seva certificació Biosphere que va aconseguir el 2016 i que l’acredita com un dels 17 municipis que disposen de la certificació en tot el món.

 

La certificació Biosphere Destination es basa en un sistema de certificació que a més d'establir criteris de qualitat i medi ambient, inclou requeriments de sostenibilitat com la responsabilitat social, la conservació dels béns culturals, la satisfacció de les expectatives dels turistes sobre el destí i la millora de la qualitat de vida de la població que acull els turistes.

 





ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

09.11.2017

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic
Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

07.11.2017

Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

23.10.2017

Sitges estreny els llaços d’unió amb Irlanda
La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

06.10.2017

La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

AGENDA

Mercat de la Terra Slow Food
25.11.2017
Mercat de la Terra Slow Food
Gastronomia • Mercats • Activitats solidàries i sostenibles
Taller: Calendari d
25.11.2017
Taller: Calendari d'Advent
Activitats infantils
Teatre: `Memòria de les oblidades´ de Tecla Martorell
25.11.2017
Teatre: `Memòria de les oblidades´ de Tecla Martorell
Teatre i dansa • Activitats culturals
Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Sitges Tapa a Tapa

AGENDA

Sitges Tapa a Tapa

Nov 24