Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

La regidoria de Turisme s’ha desplaçat a la fira World Travel Market, una de les fires turístiques professionals més importants del món per promocionar l’oferta del municipi.


Els serveis de turisme de l’Ajuntament de Sitges presenten l’oferta turística del municipi a la World Travel Market (WTM), una de les fires turístiques professionals més rellevants del món que se celebra a Londres. Durant el certamen s’han mantingut reunions amb agències, mitjans de comunicació i touroperadors britànics que s’han interessat per la destinació. Sitges ha estat present a la fira a l’estand de Catalunya sota el paraigua de Diputació de Barcelona amb el lema “Barcelona is much more”. Durant la fira, amb 5.000 expositors de 182 països d’arreu del món, s’ha rebut l’assistència de més de 50.000 professionals del sector turístic. En el transcurs de la fira hi ha programats més de 80 esdeveniments entre seminaris, conferències i sessions de Networking.

 

La regidoria de Turisme persegueix amb en aquest certamen incentivar, potenciar i reforçar l’oferta de Sitges al mercat britànic i augmentar els viatges del mercat britànic a través del turisme cultural, gastronòmic, de negocis i d’esdeveniments. Per a la regidora de Promoció Econòmica, Turisme i Platges, Aurora Carbonell, “l’objectiu de la regidoria és desestacionalizar la demanda. Per això treballem per oferir un calendari d’esdeveniments al municipi de qualitat que permetin gaudir de Sitges al llarg de tot l’any”. La regidora sosté també que “Fires com la WTM ens permeten conèixer de primera mà canvis en el mercat britànic per atendre les seves demandes i detectar noves oportunitats per a la marca Sitges”.

 

El perfil de turista britànic té predilecció pel turisme de sol i platja seguit dels City breaks (estades curtes), productes on Sitges ocupa un especial protagonisme a la província de Barcelona.

 

El mercat britànic és el principal mercat emissor de turisme estranger a Sitges. Segons dades estadístiques de Turisme de Catalunya, el turista britànic viatja tot l’any i més de la meitat de les reserves es fan on-line. La majoria de compres es fan a través de l’ordinador, seguit de la tableta i el mòbil. Sitges, segons l’estudi de la Diputació de Barcelona del 2015, és la destinació més TIC de la província de Barcelona.


Paral·lelament a la WTM, durant aquests darrers dies la regidoria de Turisme ha estat també promocionant Sitges com a destinació de turisme de reunions a Alemanya i al Meetings & Incentives Forum a Dubai, on s’han dut a terme 40 presentacions a organitzadors de reunions europeus.

 





ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

09.11.2017

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic
Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

07.11.2017

Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

23.10.2017

Sitges estreny els llaços d’unió amb Irlanda
La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

06.10.2017

La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

AGENDA

Mercat de la Terra Slow Food
25.11.2017
Mercat de la Terra Slow Food
Gastronomia • Mercats • Activitats solidàries i sostenibles
Audició - Ballada de Sardanes
26.11.2017
Audició - Ballada de Sardanes
Teatre i dansa
Concert d
26.11.2017
Concert d'Orgue de Santa Cecília
Música
Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Sitges Tapa a Tapa

AGENDA

Sitges Tapa a Tapa

Nov 25