Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

La regidoria de Turisme s’ha desplaçat a la fira World Travel Market, una de les fires turístiques professionals més importants del món per promocionar l’oferta del municipi.


Els serveis de turisme de l’Ajuntament de Sitges presenten l’oferta turística del municipi a la World Travel Market (WTM), una de les fires turístiques professionals més rellevants del món que se celebra a Londres. Durant el certamen s’han mantingut reunions amb agències, mitjans de comunicació i touroperadors britànics que s’han interessat per la destinació. Sitges ha estat present a la fira a l’estand de Catalunya sota el paraigua de Diputació de Barcelona amb el lema “Barcelona is much more”. Durant la fira, amb 5.000 expositors de 182 països d’arreu del món, s’ha rebut l’assistència de més de 50.000 professionals del sector turístic. En el transcurs de la fira hi ha programats més de 80 esdeveniments entre seminaris, conferències i sessions de Networking.

 

La regidoria de Turisme persegueix amb en aquest certamen incentivar, potenciar i reforçar l’oferta de Sitges al mercat britànic i augmentar els viatges del mercat britànic a través del turisme cultural, gastronòmic, de negocis i d’esdeveniments. Per a la regidora de Promoció Econòmica, Turisme i Platges, Aurora Carbonell, “l’objectiu de la regidoria és desestacionalizar la demanda. Per això treballem per oferir un calendari d’esdeveniments al municipi de qualitat que permetin gaudir de Sitges al llarg de tot l’any”. La regidora sosté també que “Fires com la WTM ens permeten conèixer de primera mà canvis en el mercat britànic per atendre les seves demandes i detectar noves oportunitats per a la marca Sitges”.

 

El perfil de turista britànic té predilecció pel turisme de sol i platja seguit dels City breaks (estades curtes), productes on Sitges ocupa un especial protagonisme a la província de Barcelona.

 

El mercat britànic és el principal mercat emissor de turisme estranger a Sitges. Segons dades estadístiques de Turisme de Catalunya, el turista britànic viatja tot l’any i més de la meitat de les reserves es fan on-line. La majoria de compres es fan a través de l’ordinador, seguit de la tableta i el mòbil. Sitges, segons l’estudi de la Diputació de Barcelona del 2015, és la destinació més TIC de la província de Barcelona.


Paral·lelament a la WTM, durant aquests darrers dies la regidoria de Turisme ha estat també promocionant Sitges com a destinació de turisme de reunions a Alemanya i al Meetings & Incentives Forum a Dubai, on s’han dut a terme 40 presentacions a organitzadors de reunions europeus.

 





ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges sedueix amb la major cita de l

21.03.2019

Sitges sedueix amb la major cita de l'art tèxtil
Fortuny, Rodin, Klee, Matisse, Picabia, Picasso, Dalí i Miró entren al Museu de Maricel

15.03.2019

Fortuny, Rodin, Klee, Matisse, Picabia, Picasso, Dalí i Miró entren al Museu de Maricel
La Generalitat atorga al Cau Ferrat i a Maricel el reconeixement de museus d’interès nacional

17.01.2019

La Generalitat atorga al Cau Ferrat i a Maricel el reconeixement de museus d’interès nacional

30.11.2018

L' espectacle Les tovalloletes no desapareixen per art de màgia arriba a Sitges per conscienciar sobre el respecte al medi ambient

AGENDA

Scrap + Sitges
Fins a 31.03.2019
Scrap + Sitges
Festes i activitats
Sitges Rock Trail
23.03.2019
Sitges Rock Trail
Esports
Presentació de llibre: `Juegos salvajes´
28.03.2019
Presentació de llibre: `Juegos salvajes´
Activitats culturals
Sitges sedueix amb la major cita de l

ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges sedueix amb la major cita de l'art tèxtil


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Festival Internacional de Patchwork. Sitges 2019

AGENDA

Festival Internacional de Patchwork. Sitges 2019

Mar 22