Sitges intensifica la seva promoció al mercat internacional

Turisme de Sitges potencia la prospecció del mercat internacional i promociona la destinació als mercats britànic, rus, polonès, americà, australià i italià.

 

Turisme de Sitges ha dut a terme un Press Trip individualitzat i personalitzat de mercat britànic enfocat al turisme vacacional en el marc del Sitges, Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya. Durant quatre dies, del 2 al 5 d’ octubre, l’Agència de Promoció Turisme de Sitges ha organitzat l’estada a la vila d’una periodista del mitjà britànic Sunday Post amb l’objectiu de donar a conèixer la destinació i el seu potencial turístic. La periodista ha visitat els recursos culturals de Sitges, ha descobert la gastronomia sitgetana i ha participat en diferents activitats lúdiques. Com a resultat del Press Trip, a principis del 2015 Sitges serà present amb un article a la secció de viatges del mitjà anglès, que té una tirada mitja de gairebé 3 milions d’exemplars.

 

Paral·lelament, de setembre a octubre, l’Agència de Promoció Turisme de Sitges ha atès tres viatges de premsa, un viatge de Bloggers i un viatge de familiarització amb un total de 23 participants professionals que han pogut conèixer l’oferta global turística de Sitges i els esdeveniments que la destinació acull durant els mesos de setembre i octubre. El Sitgestiucultural, el Tasta Sitges, la Verema o el Sitges, Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya han estat els productes que han servit per explicar als professionals la cultura, la gastronomia i les tradicions de Sitges.

 

Buy Catalunya

Per tal de promoure el turisme vacacional, l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, a través d’una agenda comercial tancada, s’ha reunit en el marc del Palau de Congressos de Catalunya, amb un total de 18 agents professionals de mercats tan diversos com l’espanyol, britànic, francès, alemany, Holandès, Austríac, rus, finès, asiàtic, suís i americà.

El resultat de les entrevistes ha estat positiu i ha generat la possibilitat d’establir col·laboracions i programació de la destinació de Sitges per al 2015 i 2016. Entre els productes més sol·licitats pels turoperadors hi ha l’allotjament, l’oferta cultural i gastronòmica, les platges, els citybreaks o l’organització de grups coincidint amb alguns dels esdeveniments que celebra la vila al llarg de l’any.

 

La promoció de Sitges i el seguiment que es fa de les visites de representants de mitjans de comunicació continua donant els seus fruits. Un exemple és la presència de Sitges en el número de setembre de la revista australiana “Traveltalk”. El mercat australià ha augmentat molt a Catalunya i, la proximitat de Sitges amb Barcelona,  converteix la vila en una destinació potencial, en relació als “City breaks” i les excursions de dia.

El modernisme a la província de Barcelona ha estat el tema escollit per donar presència a Sitges a la revista on-line “Hola.com”. Arrel d’un Press Trip de mercat Itàlia, sorgit en col·laboració amb el Centre de Promoció Turística d’Itàlia i atès per l’Agència de Promoció Turisme de Sitges el mes de març, Sitges és present a diversos mitjans de comunicació del país.

La vila ha estat la protagonista també d’un article a la secció Life&Style de l’únic diari gratuït britànic, el “Metro magazín”. El mitjà ofereix edició en paper, digital i on-line amb 3’3 milions de lectors diaris, més de 170 mil descàrregues mensual i 23 milions de visitants únics al web.

 

 

 

Article TravelTalk Article Locos por el Modernismo
Article Travel Talk  Article Metro Magazin 

 

 

 





ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

09.11.2017

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic
Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

07.11.2017

Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

23.10.2017

Sitges estreny els llaços d’unió amb Irlanda
La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

06.10.2017

La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

AGENDA

Mercat de la Terra Slow Food
25.11.2017
Mercat de la Terra Slow Food
Gastronomia • Mercats
Taller: Calendari d
25.11.2017
Taller: Calendari d'Advent
Activitats infantils
Teatre: `Memòria de les oblidades´ de Tecla Martorell
25.11.2017
Teatre: `Memòria de les oblidades´ de Tecla Martorell
Teatre i dansa • Activitats culturals
Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Sitges Tapa a Tapa

AGENDA

Sitges Tapa a Tapa

Nov 24