Sitges fidelitza el mercat britànic a la WTM

Londres és, fins aquest dijous, la capital del sector turístic professional. La World Travel Market (WTM) és la fira més important del món per als professionals del turisme. El certamen, que compleix 35 anys, reuneix prop de 5.000 expositors i es preveuen més de 50.000 participants de 190 països.


L’Agència de Promoció Turisme de Sitges es troba fins aquest dijous a Londres a la WTM amb l’objectiu de consolidar i potenciar la marca Sitges al mercat britànic, el primer mercat emissor de turisme estranger a Sitges. A Catalunya el turisme britànic ha registrat al 2013 un increment del 4,9%.

Segons l’Agència Catalana de Turisme, el 86% dels viatges realitzats pels turistes britànics a Catalunya és per oci i vacances i fan una despesa mitjana diària per turista de 119€. Entre els productes més demandats hi ha el sol i la platja, els City breaks, el turisme familiar i el turisme de reunions.

L’Agència de Promoció Turisme de Sitges manté durant aquests dies reunions amb representants d’institucions públiques i privades amb la finalitat de cercar noves sinèrgies de promoció, intercanvi d’experiències i plantejament de nous projectes. El regidor de Turisme, Ignasi Garrigó, ha explicat que “les trobades permeten debatre les últimes tendències de la indústria turística i establir properes accions comercials per mantenir i augmentar la marca Sitges en els principals operadors turístics i a la premsa adreçada al mercat britànic”. També es treballa en accions 2.0 per captar nous visitants, tant turistes de llarga estada, com excursionistes.

Sitges està despertant cap cop més interès al mercat britànic com a destinació de City break, turistes que arriben a la vila a passar períodes curts fora de la temporada alta. Les connexions de l’aeroport del Prat amb les principals ciutats de l’Estat Espanyol i de la resta d’Europa, fa que força visitants decideixin desplaçar-se durant els caps de setmana per gaudir del mar mediterrani, d’uns dies de descans i uns serveis de qualitat.

En el marc de la WTM es presenta també l’oferta gastronòmica de Costa Barcelona a empreses catalanes i operadors del mercat anglès. També es presenta la marca Costa Barcelona a una trentena de mitjans britànics en exclusiva.


El municipi es promociona a la WTM a l’estand de l’Agència Catalana de Turisme i sota el paraigua de Diputació de Barcelona amb la marca Costa Barcelona i el lema “Barcelona is much more”.

En aquesta edició la WTM acull 200 nous expositors entre entitats de promoció turística, operadors de luxe i empreses tecnològiques distribuïts principalment en dues àrees del recinte vinculades al turisme de luxe i a les tecnologies de la informació: “a Taste of ILTM” i “ The Travel Tech Show”.





ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

09.11.2017

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic
Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

07.11.2017

Antonio Banderas roda a Sitges ‘Genius’, la sèrie de televisió en què interpreta a Picasso

23.10.2017

Sitges estreny els llaços d’unió amb Irlanda
La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

06.10.2017

La relació entre art i natura protagonitza les Jornades Europees de Patrimoni

AGENDA

Exposició: `African Photography´ de Miquel Arnal i Fran Martí
Fins a 03.12.2017
Exposició: `African Photography´ de Miquel Arnal i Fran Martí
Activitats culturals
Sitges Tapa a Tapa
Fins a 03.12.2017
Sitges Tapa a Tapa
Gastronomia
L´Hora del Conte
24.11.2017
L´Hora del Conte
Activitats culturals • Activitats infantils
Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic

ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges continua la seva aposta pel mercat britànic


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Sitges Tapa a Tapa

AGENDA

Sitges Tapa a Tapa

Nov 22