Sitges fidelitza el mercat britànic a la WTM

Londres és, fins aquest dijous, la capital del sector turístic professional. La World Travel Market (WTM) és la fira més important del món per als professionals del turisme. El certamen, que compleix 35 anys, reuneix prop de 5.000 expositors i es preveuen més de 50.000 participants de 190 països.


L’Agència de Promoció Turisme de Sitges es troba fins aquest dijous a Londres a la WTM amb l’objectiu de consolidar i potenciar la marca Sitges al mercat britànic, el primer mercat emissor de turisme estranger a Sitges. A Catalunya el turisme britànic ha registrat al 2013 un increment del 4,9%.

Segons l’Agència Catalana de Turisme, el 86% dels viatges realitzats pels turistes britànics a Catalunya és per oci i vacances i fan una despesa mitjana diària per turista de 119€. Entre els productes més demandats hi ha el sol i la platja, els City breaks, el turisme familiar i el turisme de reunions.

L’Agència de Promoció Turisme de Sitges manté durant aquests dies reunions amb representants d’institucions públiques i privades amb la finalitat de cercar noves sinèrgies de promoció, intercanvi d’experiències i plantejament de nous projectes. El regidor de Turisme, Ignasi Garrigó, ha explicat que “les trobades permeten debatre les últimes tendències de la indústria turística i establir properes accions comercials per mantenir i augmentar la marca Sitges en els principals operadors turístics i a la premsa adreçada al mercat britànic”. També es treballa en accions 2.0 per captar nous visitants, tant turistes de llarga estada, com excursionistes.

Sitges està despertant cap cop més interès al mercat britànic com a destinació de City break, turistes que arriben a la vila a passar períodes curts fora de la temporada alta. Les connexions de l’aeroport del Prat amb les principals ciutats de l’Estat Espanyol i de la resta d’Europa, fa que força visitants decideixin desplaçar-se durant els caps de setmana per gaudir del mar mediterrani, d’uns dies de descans i uns serveis de qualitat.

En el marc de la WTM es presenta també l’oferta gastronòmica de Costa Barcelona a empreses catalanes i operadors del mercat anglès. També es presenta la marca Costa Barcelona a una trentena de mitjans britànics en exclusiva.


El municipi es promociona a la WTM a l’estand de l’Agència Catalana de Turisme i sota el paraigua de Diputació de Barcelona amb la marca Costa Barcelona i el lema “Barcelona is much more”.

En aquesta edició la WTM acull 200 nous expositors entre entitats de promoció turística, operadors de luxe i empreses tecnològiques distribuïts principalment en dues àrees del recinte vinculades al turisme de luxe i a les tecnologies de la informació: “a Taste of ILTM” i “ The Travel Tech Show”.





ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges sedueix amb la major cita de l

21.03.2019

Sitges sedueix amb la major cita de l'art tèxtil
Fortuny, Rodin, Klee, Matisse, Picabia, Picasso, Dalí i Miró entren al Museu de Maricel

15.03.2019

Fortuny, Rodin, Klee, Matisse, Picabia, Picasso, Dalí i Miró entren al Museu de Maricel
La Generalitat atorga al Cau Ferrat i a Maricel el reconeixement de museus d’interès nacional

17.01.2019

La Generalitat atorga al Cau Ferrat i a Maricel el reconeixement de museus d’interès nacional

30.11.2018

L' espectacle Les tovalloletes no desapareixen per art de màgia arriba a Sitges per conscienciar sobre el respecte al medi ambient

AGENDA

Scrap + Sitges
Fins a 31.03.2019
Scrap + Sitges
Festes i activitats
Palau de Maricel
Fins a 28.04.2019
Palau de Maricel
Activitats culturals • Visites guiades
Presentació de llibre: `Juegos salvajes´
28.03.2019
Presentació de llibre: `Juegos salvajes´
Activitats culturals
Sitges sedueix amb la major cita de l

ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges sedueix amb la major cita de l'art tèxtil


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Festival Internacional de Patchwork. Sitges 2019

AGENDA

Festival Internacional de Patchwork. Sitges 2019

Mar 23