Un M&I, la primera de les accions comercials del Sitges Convention Bureau de març

Les principals accions promocionals de març del programa de l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges (APTS) especialitzat en turisme de negocis, el Sitges Convention Bureau, seran a Dubai i París.  Durant el mes de febrer, també s’ha potenciat la marca Sitges a Montecarlo, Cannes, Zurich i Stuttgart.

 

El Sitges Convention Bureau (Sitges CB), programa  dedicat al Turisme de negocis de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, viatja aquesta setmana, amb representants de l’Hotel Dolce i Melia Sitges, a Dubai per participar en un M&I Fòrum centrat en el mercat europeu. Els dies 24 i 25 de març també participarà a la Fira Meedex a París.

 

El Pla d’accions del Sitges CB ha comptat amb un intens mes de febrer amb propostes per atraure el turisme de congressos. En el marc dels workshops professionals, el Sitges CB va assistir, del 5 al 8 de febrer, a Confec Red, amb Dolce Sitges. La trobada, que va tenir lloc a Montecarlo, s’adreça exclusivament al mercat britànic, primer generador de reunions i convencions a la vila. Durant el workshop diferents cites individuals van servir al Sitges CB per presentar la seva oferta a 22 organitzadors de reunions.

 

El tàndem Sitges CB i Dolce Sitges ha tingut presència també al workshop professional The Meeting Space Forum a Cannes. La trobada s’ha adreçat exclusivament al mercat europeu, més concretament a organitzadors de reunions del Regne Unit, Alemanya i Països Nòrdics que són els mercats prioritaris per a Sitges. La presentació de l’oferta local a la trobada ha resultat en peticions potencials tant per aquest any com per al 2016.

 

Les accions del Sitges CB el mes de febrer han incidit també en les presentacions de la vila com a destinació de turisme de negocis. El programa de Turisme de Sitges ha participat al Master Meating a les localitats Zurich i Stuttgart, els dies 24 i 25 de febrer, amb dues presentacions que han servit tant al Sitges CB, com a altres 20 destinacions espanyoles, per donar a conèixer l’oferta relacionada amb el Turisme de Reunions. Organitzat per l’Spain Convention Bureau amb el suport de Turespaña, les presentacions al Master Meating han consistit en un taller de tapes conjunt entre representants de les destinacions i de les agències organitzadores, en què primer es presentava l’oferta local.
 





ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges estrena el Cheese Fest, un festival dedicat al Formatge

31.10.2018

Sitges estrena el Cheese Fest, un festival dedicat al Formatge

08.10.2018

Últims dies per participar al concurs de la campanya ReSitges
Sitges celebra aquest cap de setmana la 57a Festa de la Verema

04.10.2018

Sitges celebra aquest cap de setmana la 57a Festa de la Verema
Sitges triplica els carrers guarnits i augmenta les activitats infantils en el marc del Festival de Cinema

03.10.2018

Sitges triplica els carrers guarnits i augmenta les activitats infantils en el marc del Festival de Cinema

AGENDA

L`Hora del Conte
16.11.2018
L`Hora del Conte
Activitats culturals • Activitats infantils
7ª Copa ITF Taekwon-do
17.11.2018
7ª Copa ITF Taekwon-do
Esports
Cicle Música Poble de Garraf. Divina Mysteria. `Figuris Poeticis´
17.11.2018
Cicle Música Poble de Garraf. Divina Mysteria. `Figuris Poeticis´
Activitats culturals • Música
Sitges estrena el Cheese Fest, un festival dedicat al Formatge

ÚLTIMES NOTÍCIES

Sitges estrena el Cheese Fest, un festival dedicat al Formatge


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

Cheese Fest-Sitges Tapa a Tapa

AGENDA

Cheese Fest-Sitges Tapa a Tapa

Nov 16