Un M&I, la primera de les accions comercials del Sitges Convention Bureau de març

Les principals accions promocionals de març del programa de l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges (APTS) especialitzat en turisme de negocis, el Sitges Convention Bureau, seran a Dubai i París.  Durant el mes de febrer, també s’ha potenciat la marca Sitges a Montecarlo, Cannes, Zurich i Stuttgart.

 

El Sitges Convention Bureau (Sitges CB), programa  dedicat al Turisme de negocis de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, viatja aquesta setmana, amb representants de l’Hotel Dolce i Melia Sitges, a Dubai per participar en un M&I Fòrum centrat en el mercat europeu. Els dies 24 i 25 de març també participarà a la Fira Meedex a París.

 

El Pla d’accions del Sitges CB ha comptat amb un intens mes de febrer amb propostes per atraure el turisme de congressos. En el marc dels workshops professionals, el Sitges CB va assistir, del 5 al 8 de febrer, a Confec Red, amb Dolce Sitges. La trobada, que va tenir lloc a Montecarlo, s’adreça exclusivament al mercat britànic, primer generador de reunions i convencions a la vila. Durant el workshop diferents cites individuals van servir al Sitges CB per presentar la seva oferta a 22 organitzadors de reunions.

 

El tàndem Sitges CB i Dolce Sitges ha tingut presència també al workshop professional The Meeting Space Forum a Cannes. La trobada s’ha adreçat exclusivament al mercat europeu, més concretament a organitzadors de reunions del Regne Unit, Alemanya i Països Nòrdics que són els mercats prioritaris per a Sitges. La presentació de l’oferta local a la trobada ha resultat en peticions potencials tant per aquest any com per al 2016.

 

Les accions del Sitges CB el mes de febrer han incidit també en les presentacions de la vila com a destinació de turisme de negocis. El programa de Turisme de Sitges ha participat al Master Meating a les localitats Zurich i Stuttgart, els dies 24 i 25 de febrer, amb dues presentacions que han servit tant al Sitges CB, com a altres 20 destinacions espanyoles, per donar a conèixer l’oferta relacionada amb el Turisme de Reunions. Organitzat per l’Spain Convention Bureau amb el suport de Turespaña, les presentacions al Master Meating han consistit en un taller de tapes conjunt entre representants de les destinacions i de les agències organitzadores, en què primer es presentava l’oferta local.
 





ÚLTIMES NOTÍCIES

6ª Setmana de la Malvasia de Sitges

11.05.2018

6ª Setmana de la Malvasia de Sitges
Sitges Tapa a Tapa 2018

17.04.2018

Sitges Tapa a Tapa 2018
Sitges presenta el programa d

23.03.2018

Sitges presenta el programa d'actes per Setmana Santa
60è Ral·li Internacional de Cotxes d

23.02.2018

60è Ral·li Internacional de Cotxes d'Època Barcelona-Sitges: una nova fita

AGENDA

Sitges Primavera Musical: `L’inganno felice´
18.05.2018
Sitges Primavera Musical: `L’inganno felice´
Activitats culturals • Música
`Twisted Tales´
Fins a 19.05.2018
`Twisted Tales´
Teatre i dansa • Activitats infantils
Exposició col•lectiva: `Ànima Mediterrània´
Fins a 03.06.2018
Exposició col•lectiva: `Ànima Mediterrània´
Activitats culturals
6ª Setmana de la Malvasia de Sitges

ÚLTIMES NOTÍCIES

6ª Setmana de la Malvasia de Sitges


RESERVA ARA!

Et garantim el millor preu

6ª Setmana de la Malvasia

AGENDA

6ª Setmana de la Malvasia

May 23