Ioga a l'alba
Quan el dia tot just desperta i la primera llum comença a tenyir el mar i el cel, el Palau de Maricel es converteix en un escenari privilegiat per connectar amb un mateix. Aquesta sessió de ioga a l’alba, guiada per Ángeles Simón, convida a iniciar el dia en calma, envoltats de la bellesa del Mediterrani i d’un dels espais patrimonials més emblemàtics de Sitges.
La pràctica combina respiració, moviment conscient i contemplació en un entorn únic, on la llum del matí esdevé part de l’experiència. El silenci, la brisa marina i les primeres llums del dia creen una atmosfera excepcional que afavoreix el benestar físic i emocional.
Una proposta per viure el patrimoni d’una manera diferent i saludar el nou dia des d’un dels miradors més espectaculars de la costa mediterrània.
«Saludeu la primera llum del dia en una experiència de calma, benestar i contemplació davant del Mediterrani.»
29/08/2026
06:15 h
Terrasses del Palau de Maricel
(+34) 93 894 03 64
Comparteix
Temes relacionats
Esdeveniments
-
- Juliol 2026
-
- Agost 2026
-

