El Sitges Convention Bureau celebra l’acte de cloenda del seu 20è aniversari
El Sitges Convention Bureau (Sitges CB) ha celebrat la cloenda del seu 20è aniversari amb una jornada carregada d’emocions i reflexions que ha reunit més d’un centenar de persones vinculades a la indústria de reunions, congressos i convencions. La trobada, que ha tingut lloc a l’hotel ME Sitges Terramar, ha combinat ponències inspiradores, experiències emocionals, reconeixements i un dinar de networking per culminar dues dècades de treball col·lectiu.
Amb el lema “El tot és molt més que la suma de les parts”, la jornada ha volgut posar en valor l’aliança entre institucions, empreses i professionals que ha permès consolidar Sitges com una de les principals destinacions MICE de Catalunya, només per darrere de Barcelona. Durant l’acte, s’ha reconegut la feina feta al llarg d’aquests 20 anys, amb més de 391 accions comercials, 247 fam-trips i press-trips, i esdeveniments de producció pròpia que han anat posicionant el Sitges CB com un programa de turisme de referència tant a nivell nacional com internacional.
La jornada ha comptat amb la presència de l’alcaldessa de Sitges, Aurora Carbonell, el regidor de Turisme, Xavi Ripoll, i la diputada de Turisme, Ana Herrera. També s’han sumat a la celebració antics alcaldes i regidors de turisme d’aquests 20 anys de trajectòria, representants dels Convention Bureaux de Catalunya, i membres fundadors i fundadores del Sitges CB al 2004, entre d’altres convidats. L’alcaldessa ha volgut “felicitar totes les persones que han fet possible que el Sitges CB tingui el reconeixement que té en l’actualitat. Gràcies a la col·laboració i treball conjunt entre tots vosaltres, empreses i institucions, Sitges ha aconseguit consolidar-se com el segon destí MICE de Catalunya. Aquest èxit és vostre. Felicitats a totes les persones i entitats implicades, i molt especialment al Sitges Convention Bureau per aquests 20 anys de trajectòria”. Per la seva banda, el regidor Xavi Ripoll ha exposat que “aquests vint anys són una demostració de resiliència i capacitat d'adaptació davant dels constants canvis del sector, que ens ha permès mantenir Sitges com un destí competitiu i amb capacitat per mirar al futur amb confiança. Continuarem apostant per un turisme més innovador, més sostenible i més arrelat als valors del nostre territori”. Per la diputada de Turisme, Ana Herrera, “Sitges ha fet de la seva excel·lència un actiu reconegut. Però el més important és que ho ha fet sense renunciar a la seva essència, vinculant aquest sector a la identitat local, a la cultura, al paisatge i a la sostenibilitat del territori”.
La sessió professional Sitges CB - EMO Talks ha estat un dels moments clau del matí. El dinamitzador Jordi Nexus ha fet un relat inspirador sobre la història MICE de Sitges, implicant en aquest relat a tots els assistents a través d’un joc de preguntes interactiu. Raimond Torrents, CEO de l’Event Management Institute, ha destacat el valor mesurable de les emocions en els esdeveniments i ha presentat metodologies per avaluar l’impacte emocional. En aquest sentit, les dades emocionals recollides en directe per Edgard Sanjuán, de l’empresa Emogg, han reforçat el gran valor que les emocions tenen en les experiències viscudes.
Assemblea anual i compromís de futur
Abans de l’acte principal, s’ha celebrat l’assemblea anual de socis del Sitges CB, amb la participació de 35 associats. S’hi ha presentat el pla d’accions de la regidoria de Turisme, així com les accions realitzades pel Sitges CB durant el primer semestre del 2025 i l’estratègia prevista per al període 2025–2026, per continuar captant congressos, reunions, convencions i viatges d’incentius.
La celebració ha finalitzat tallant el pastís d’aniversari i amb un dinar de networking, un espai on s’han continuat compartint experiències i consolidant aliances de futur.
Comparteix
Temes relacionats
Noticies
-
- Juliol 2025
-
- Maig 2025
-
- Març 2025
-
- Febrer 2025
-